Styr ditt företag var du än är!
Fjärrhantering
Med fjärråtkomst via Elementary POS Office kan du effektivt hantera din verksamhet oavsett var du befinner dig. Vare sig du är hemma, på stranden eller i en stuga i skogen – Elementary POS Office ser till att ditt företag alltid är inom räckhåll.
Betyg 4,8 på Google Play
Fördelar med fjärrhantering
Elementary POS Office är en webbapplikation som ger fjärråtkomst till alla försäljningsrapporter, lagerhantering, försäljningsartiklar och verktyg för användaradministration. Det är din onlinechef som låter dig övervaka din verksamhet på distans och säkerställer att du alltid har en tydlig överblick över vad som händer.
Åtkomst var som helst
Håll kontakten med ditt företag oavsett var du befinner dig! Med en webbläsare kan du enkelt logga in och övervaka din verksamhet – var som helst i världen.
Allt på ett ställe
Inga fler pappersregister eller krångliga kalkylblad. Elementary POS Office håller allt snyggt organiserat i ett enda system.
Information i realtid
Få uppdateringar i realtid om all din data, så att du alltid har den senaste informationen nära till hands.
Vad du får med fjärrhantering via Elementary POS Office
Försäljningsöversikter och statistik på ett ställe
Behåll kontrollen som aldrig förr! All din försäljning, lagernivåer och viktig statistik är tydligt organiserade på ett och samma ställe, vilket gör det enkelt att bedöma företagets resultat med en snabb överblick.
Avancerad lagerhantering
Hantera ditt lager enkelt och effektivt! Webbgränssnittet gör det möjligt att lägga till nya produkter, följa lagersaldon och vara förberedd inför framtida beställningar. Du kan också enkelt ställa in dina försäljningsartiklar och priser.
Kassaregistren under kontroll
Konfigurera dina kassaregister efter dina behov. Lägg enkelt till nya försäljningsartiklar, justera priser och organisera produkter i kategorier. Håll din försäljning organiserad och lättillgänglig. Obegränsat antal kassaregister Elementary POS Office låter dig hantera ett obegränsat antal kassaregister till ett rättvist pris – allt från en och samma plattform.
Användarhantering
Hantera ditt team enkelt! Lägg till eller ta bort användare och justera deras behörigheter med bara några klick. Ta full kontroll över din verksamhet och se till att ditt team arbetar i samma riktning.
Rapporter och analyser
Utnyttja kraftfulla verktyg för rapportering och analys för att få insikter om din verksamhet. Upptäck dina bästsäljande produkter, analysera marginaler och avgör vilka varor som inte är värda att ha i lager.
Leverantörsregister
Behåll all information om dina leverantörer på ett och samma ställe – vilket gör kontaktadministrationen enkel och effektiv.
Upptäckt av misstänkt beteende hos anställda med hjälp av AI
Om du har anställda kommer du att uppskatta denna funktion. Elementary POS Office använder artificiell intelligens för att upptäcka misstänkt beteende i appen och varnar dig automatiskt vid ovanlig aktivitet.
Försäljningsöversikt
Håll koll på försäljningen även när du inte är fysiskt på plats – alla viktiga rapporter finns direkt tillgängliga. Följ med vad som säljer bäst och få detaljerad information om hur dina anställda presterar.
Utforska andra intressanta funktioner
Bygg långsiktiga relationer och belöna dina kunders lojalitet. Lojalitetsprogrammet är en del av Elementary POS-systemet.
Håll koll på allt du har i lager. Inga fler pappersregister eller krångliga kalkylblad.
Låt servitörerna ta emot beställningar direkt vid bordet. Du sparar både tid och onödiga steg.
Med en upphämtningsdisplay vet kunderna exakt när de kan hämta sin beställning. Inga fler långa köer.
Öka hastigheten och noggrannheten vid hantering av nya beställningar med en köksdisplay.
Med en kunddisplay från Elementary POS blir försäljningen mer transparent och kundernas förtroende och nöjdhet ökar.